Company DescriptionSaud ConsultJob DescriptionGreet and welcome visitors in a professional manner.Answer phone calls and direct them to the appropriate departments.Schedule appointments and manage meeting rooms.Handle incoming and outgoing correspondence.Maintain the cleanliness and order of the reception area.المهام الرئيسية:استقبال الزوار والترحيب بهم بطريقة احترافية.الرد على المكالمات الهاتفية وتحويلها للإدارات المعنية.تنسيق مواعيد الاجتماعات والحجوزات عند الحاجة.التعامل مع البريد الوارد والصادر.الحفاظ على نظافة وترتيب منطقة الاستقبال.QualificationsQualifications & Requirements:High school diploma required, diploma in administration is a plus.Previous reception experience is an advantage.Presentable appearance and polite communication.Strong interpersonal and communication skills.Proficiency in Microsoft Office applications.English language is a plus.المؤهلات والمتطلبات:شهادة الثانوية العامة كحد أدنى، ويفضل دبلوم في الإدارة أو تخصص مشابه.خبرة سابقة في الاستقبال (إن وجدت).مظهر لائق ولباقة في الحديث.مهارات تواصل ممتازة.إجادة استخدام الحاسب الآلي وبرامج Microsoft Office.إجادة اللغة الإنجليزية ميزة إضافية.Additional InformationExp: 1-2 years +